Vår känslan smyger fram.

Ja just nu känns det att våren är på väg. Sitter i vardagsrummet och solen lyser mig rakt i ansiktet. Det är riktigt varmt faktiskt. Men det riktiga tecknet på våren är ellos katalogerna som kom idag. Älskar att sitta dregla ner dom. Tänkte faktistk klicka mig in på hemsidan och beställa lite små saker tror jag. Pappa får säga vad han vill :)

Idag vart det lite ändrade planer. Skulle ju åkt in till norrtälje efter jobbet och varit och kollat synen. Men hade inte busskortet med mig så jag struntade i det. Får bli nästa vecka någon gång. Istället sitter jag nu hemma och tar det lugnt, ska strax hoppa in i duschen och fixa lite. Ikväll är det träning och match. Ska ha det trevligt med brudarna som alltid, kolla handboll osv.. Sen följer salina med hem och sover med mig. Älskar att ha henne liggandes där, ibland iallafall :$ Men nu ska jag fortsätta drömma mig in i den nya ellos katalogen, vi hörs later.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0