Torsdag.

Hej!
Jag har inte varit på så bra blogg humör men tänkte tala om vad jag gjort ändå. Igår när jag låg här hemma i soffan så frågade jessica om jag inte skulle hänga med till norrtälje och ha lite myskväll, och jag hade ju inget annat för mig så jag hängde på. Var ett tag sen jag träffade moster och kusinerna. Vi åt god mat och kollade på en tråkig film och så hade vi köpte lite godis på det. Sen runt tolv tiden så spårade det.. Men det är så det ska vara, vi fick för oss att vi ville vara dockar och resten av kvällen bjöd på mycke skratt.
Imorse vaknade vi upp runt 12 och jessica tog bussen till täby så jag och jennifer la oss i soffan och kollade på "den där mary", va riktigt länge sen man såg den faktiskt. Efter de tog jag en dusch och sen tog vi 3 bussen till rimbo. Nu ska jag gå och packa väskan för ikväll är det åter igen träning. Hoppas på en rolig träning för annars känns de värdelöst att gå dit. Hoppas också att jag får natt besök utav salina sen..

Hör du inte av dig blir det nog inget. Jag orkar inte mer.



FAN VAD JAG SAKNAR SOMMAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0