Torsdag.

Och våfflornas dag är det också. Gjorde ett riktigt värdelöst köp idag. Gick in på ica med några brudar, och gick därifrån med någon skum förpackning. Så kallade våfflor. Men inga vanliga våfflor, verkligen inte. Utan dessa skulle man köra i brödrosten tydligen, lät jävligt skumt men det var de närmast våfflor jag kunde komma idag. Har precis kommit hem från dagens träning och skulle sätta mig och njuta av några små goda våfflor, men fyfan. Dom smakar röv ungefär. Absolut månadens sämsta köp och också helt ointressant. Så därför skiter vi i dessa äckliga våfflor och går över till dagens händelser...
  • Vaknade upp bredvid salina
  • Tog en senare buss till skolan
  • Hade matte och svenska
  • Träffade några snygga brudar på stan
  • Åkte till rimbo för att träna
  • Firade uppgången från div 3
Och det var allt för dagen, tyyp. Ska snart gå och lägga mig och sova lite. För vart inte mycket sömn inatt inte. Salina låg och lät som en orm typ, så var lite svårt att sova. Jaja, imorgon är det fredag och då så är det skola som vanligt först. Sen SKA jag gå och göra syntestet, hoppas på att salina följer med mig. För senare på kvällen ska vi in till norrtälje med pappa och lillebrorsan och äta middag och spela bowling, kan nog bli ganska nice. Så jag återkommer mer om det imorgon. Have a niize niiight. PUSS!

jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Hissies!

fin! :)

2010-03-25 @ 22:21:26
URL: http://hissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0