Torsdag.

Hallå mina vänner!
Det förra inlägget snodde jag av madde busig som jag är. Nej men hon och jag kommer ju vara homies nästa år i junior elit så tänkte att jag ska börja va lite som henne. Idag är det ju som sagt torsdag, och den vart inte riktigt som jag hade tänkt mig någonstans. Har mått lite sisådär, så kände att det inte var någon idé att åka till skolan för hade inte så många lektioner heller. Senare åkte jag istället med salina till älmsta (!?) för hon skulle bli snygg i håret, och det vart hon tack vara sara, en väldigt söt och snäll tjej. Vi vart där lite längre än vad vi hade räknat med eftersom bussarna vägrade gå som vi ville och därför var lena typ skit snäll och kom och hämtade oss så vi skulle hinna till träningen som började klockan 7. Hann gjorde vi och kul har jag haft det. Vilket jävla ställe alltså, haha.. Träningen gick väl helt okej, kändes lite i benen idag efteråt faktiskt och det är ju mer än bra för min del.

Imorgon så blir det götebooorg för hela slanten, och då menar jag hela. Blir alltså en 3 dagars weekend i göteborg, för att kolla på bra handboll och träffa trevliga människor. Åker med min vän elina och helgen behövs verkligen. För elina är speciell må jag säga, and i love it. Vi börjar röra oss mot arlanda vid 12 tiden eftersom vi ska flyga ner, mycket skönt för det tar inte ens en timme. Sen får vi bo hos världens snällaste familje nere i partille någonstans. Så ja, jag känner att det kommer bli en bra helg. Förutom att jag kommer sakna salina såklart :/ men vafan, helgerna går ju fort nu för tiden.. Kommer ställ klockan på halv 10 imorgon så jag har gott om tid att packa och fixa. Så hinner nog slänga upp ett inlägg innan jasg drar. Ni kanske till och med får ett till innan jag går och lägger mig.  puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0