Torsdag.

TjenaTjena!
Fan vilken skön dag må jag säga. Började med att "missa bussen" i morse. Tog kvart övar 9 bussen och hade matte vilket gick bra. Sen var det äckliga fiskpinnar som gällde, och märkte då att dom där havre mackorna är riktigt goda. Efter det var det svenska med morre som gällde, vilket vart en as nice lektion eftersom vi kollade på film. Efter filmen drog jag hem med therese, salina och sophia. Vi chillade lite hemma hos fian innan vi drog ner till sporthallen och tränade årets bästa träning. Typ den jobbigaste också eftersom jag dissade målet idag och körde ute. Och nu har alla sett, DET är anledningen till att jag står i mål =D Måste säga att så här kul har jag inte haft på mycket länge, tackvare mina chicks. 
Har precis ätit spagetti m köttfärsås och nu tänker jag hoppa in i duschen. Imorgon är det fredag och den ska väl spenderas i skolan en stund iallafall, efter det drar jag till stan med salle balle och andersson (: kan inte bli annat än bra! Jag behöver shoppa lite nytt känner jag, och tur man har vänner som vill följa med :) Efter det drar vi direkt till norrtälje för att kolla på herrarna. Årets match i div. 1 mellan Rimbo och Djurgården. Lär bli en riktigt bra match, hoppas jag. Den som är där får se helt enkelt. Får se när jag har tid att uppdatera, kanske hinner med ett snabb inlägg nångång imorgon, hare bra så länge! PUSS ♥

jag älskar er för mycket brudaar!


Kommentarer
Postat av: salina

lovelovelove

2010-03-11 @ 21:19:27
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0