Tjena onsdag.

Och imorgon är det torsdag, vilket betyder att det är lov. Fast jag har redan lov för jag ska ju till doktorn och kolla upp den där sjuka jävla migränen, skönt som fan! Har istället hängt med salina idag, riktigt skönt att bara ta det lugnt. Vi har precis ätit en grymt god (?) middag, hamburgare och pommes, dock utan ketchup vilket inte var så lyckat men men. Är man hungrig så är man. Nu så kommer väl snart lena och skjutsar oss till rimbo, träning väntar. Hoppas fan på en rolig sådan, annars blir jag less på det här snart. Ikväll blir det lugnt, och skönt. Kommer att få olösta saker lösta vilket ska bli skönt. Hoppas jag iallafall. Torsdagen kommer bli skön som fan, familjen far iväg uppåt och de kan inte bli annat än bra. Så vi hörs snyggingar, pussssssssssss



för övrigt så fyller denna gooobit 17 bast idag, grattis grattis sötnos ♥

Kommentarer
Postat av: salina

hihi, tess är sweet. <3

2010-03-31 @ 18:35:57
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0