Tisdag.

Hej gott folk!
Tisdag idag då, och vaknade med samma eländiga huvudvärk som jag somnade med vilket inte var så skönt. Så jag ringde till dagis och bad om att få sova ett tag till och det fick jag. Sov två timmar till och när jag vaknade mådde jag lite bättre, var iallafall tvungen att gå upp kände jag. Och huvudvärken försvann mer och mer under dagen. Var faktiskt riktigt skönt att vara ute idag också, några plus grader och sol på det, skit skönt! Slutade vid 2 och gick hem och under tiden kände jag hur skönt det var att vara ute så direkt när jag kom hem böt jag om och tog på mig spring skorna. Med musik i öronen kunde jag ha varit ute tills solen gick ner men vart en sväng förbi mormor och en lite längre sväng och senare förbi sophia för att hämta min cykel. Kände då att jag sall ut och springa idag innan träningen, frisk luft är bra. Nu så har jag precis ätit, falukorv och stekt potatis vart det. Ska snart gå och packa väskan och gå till sophia och salina innan vi ska ner och träna vid 7. Efter träningen är det även bandy, så jag har fullt upp ikväll. Men vi hörs när vi hörs, troligtvis inte ikväll men imorgon. hare bra, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0