Tisdag.

Och idag har jag varit hemma. Huvudet pallade inte gå upp. Är riktigt trött på huvudvärk verkligen. Men nu har jag iallafall fått en tid hos doktorn på torsdag kl 10. Så jag missar skolan, YEEES! Har bara tagit det lugnt idag, försökte sova bort värken och jag lyckades väl lite, gick upp efter 12 någongång och åt frukost och pratade lite med jenny. Sen har jag bara tagit det lugnt, tvättat lite och suttit vid datan. Tog nyss en dusch och nu måste jag skynda mig lite för blir snart upphämtad, ska ner och träna handboll och därefter spela lite bandy. Sen så sover salina hos mig tror jag, myyysigt. Hare bra så länge :) puss



SAKNAR KVÄLLEN, VILL HA SOMMARKVÄLLAR HÄR OCH NU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0