Tänk om livet vore en dans på rosor

Vem fan har sagt att livet är lätt att leva? Inte jag iallafall. Inatt lärde jag mig något, något jag inte ville lära mig. Men det är bevisat och det går inte att lita på er. Det gick inte att lita på dig. Den sista jag trodde skulle göra något sånt. Jag skiter i er nu, för det är inte värt besväret.

Nog pratat om idioter, nu ska jag gå och fixa mig lite och sen åker jag med pappa till uppsala för ännu ett besök hos mårten. Hoppas på smärta idag igen, för det betyder att jag snart inte kommer känna någonting av ryggen och kan träna och spela som vanligt igen. Efter uppsala åker vi direkt till världens bästa mormor och äter middag, hon är så snäll som bjuder på mat. Efter det så hoppas jag att jag är välkommen till sofie, för jag behöver verkligen henne nu. Hon är den enda som verkligen förstår hur jag mår just nu. Var alldeles för länge sen jag träffade henne också. Så hoppas på en bra kväll. Hare bra så hörs vi, puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0