Sov dags..

TjEEEnaaa!
Nu är jag hemma igen. Skönt faktiskt. Drog ner till sporthallen vid halv 7. Hade fys från 7 till kvart i 8 och kollade därefter på "våran" match. Som vi hade gett bort till 96/95 tjejerna. Det var en rättså jämn match ibörjan faktiskt. Tyckte de blå klädda kämpade på riktigt bra, nästan så de var värda segern. Iallafall, satt och kollade på matchen och efter den satt vi kvar och kollade på a-pojks träning. Sen vid halv 10 började jag gå hemåt med hampus, men bara till viby för jag gick in och kollade lite på den sista bandyn som jag egentligen skulle varit med på. Fick sen skjuts hem av min kusin niklas, snäll som han är och nu sitter jag här.. Inne på toaletten, tro det eller ej. Men det är riktigt skönt att sitta här ibland. Sitter såklart inte på toan utan på golvet, varmt och skönt om rumpan är det också. Ska gå ut och lägga mig nu och sova, imorgon är en ny dag med nya tag och jag börjar bli nervös... usch!

bjuder på en bild från en toalett någonstans i rimbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0