Söndag.

tjena mittbena!

söndag igen, och det gillar vi inte. helgerna går för jävla snabbt alltså! men vilken bra helg det varit ändå. det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och det stämmer ju alldeles för bra. borde vara tvärtom (a) efter att jag varit nere i sporthallen i lördags och kollat på a-pojk så gick jag till miami och käkade med salle och cassie, sen åkte vi till märsta för att kolla på killarnas andra match emot skånela. det bjöds på mycket bra och dåligt under matchen, men måste hylla rimbo killarna som faktiskt låg under hela matchen men kom ikapp i slutet och slut resultatet vart 27-27, det var ett bra resultat tycker jag. jaja, sen vart det en natt hos salina med andersson också såklart, mycket myyysigt. dock var jag inte ett dugg trött och somnade halv 3 och var därför pigg när klockan ringde 05.30, great. vi skulle ju till enköping och spela dm, och det gick ju bra. två guld och två röööda tröja, nicenice! nu blir det sängen och en fiiilm med min salina. det gillar ni vaah, jag gör iallafall! imorgon är det äckel måndag igen, vilket betyder äckel skola.. orkar egentligen inte! sen på kvällen är det match emot almunge, skoj! hörs imorgon kväll sötnosar! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0