Sleepless night.

Ibland är det så mycket känslor jag skulle vilja få ur mig. Just nu, så är det alldeles för mycket jag saknar. Och det är helt sjuka saker som jag saknar, ska inte ta upp de här och nu. Det finns ju saker man kan sakna som inte händer så ofta, eller någon man kanske bara träffar någon gång ibland. Men sen finns det ju den saknaden av något/någon som man vet aldrig kommer komma tillbaka. Att känna dig nära mig är någonting jag vet inte kommer hända igen, och det vet jag inte ens om man kan kalla saknad. Fast det är ju ändå något som jag saknar, väldigt väldigt mycket. Sen att sakna något som inte ens finns kvar i livet är nog det tyngsta. Fast hur kan man saknat något man inte ens minns, klart det går men förstår inte riktigt hur allt hänger ihop. Fast om man tänker efter så är det inte mycket jag förstår i denna underliga värld. Sen saknar jag även mycket som fortfarande finns mycket nära. Något som jag vet alltid kommer finnas nära mig, vad som än händer. Ingen saknad är lätt att handskas med men det är de allra värsta som är värst. Det jobbiga är att jag inte vet vad jag ska göra åt det. Jag kanske kan somna nu och drömma om hur jag ska klara mig ur alla dessa saknader, vi gör ett försök.


Kommentarer
Postat av: salina

jag finns gumman, prata med mig hur mycket som helst. ;( <3<3

2010-03-30 @ 10:38:47
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0