Skön vinst.

Hejhej, hemma igen då efter att ha spelar match emot Gustavsberg. Måste säga att vi spelade riktigt bra idag, vi gjorde mycket mål framåt och det var bra spel bakåt av både försvar och målvakter. Detta gjorde att vi till sluit vann med 39-19. Kändes bra att vi spelade så pass bra nu när det är dm i helgen. Fick också reda på att jag ska spela med juniorerna och inte a-flick. Både kul och tråkigt. Vill ju spela med mina tjrejer nu när vi spelat så bra senaste matcherna men icke. Sen är det inte så super kul att vi har första match 9.00 påsöndag morgon, i enköpning. FAN VA KUL.. För sandra älskar ju verkligen att gå upp tidigt, naaat.  Får se hur det går, hoppas på en rolig dag bara!
Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen, läsa lite i min äckliga engelska bok och försöka förstå. Känns inte så jätte kul att ställa klockan på 06.40 faktiskt, men upp ska jag! För imorgon är det torsdag, och torsdagar gillar jag. Lagom lång skoldag, sedan handboll i plugget och efter det hem och träna. Vet inte varför, men gillar torsdagar mycket!
Men nu ska jag faktiskt gå och göra mig ordning för sängen, han saknar mig det vet jag :) vi hörs imorgon, sov sött! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0