@ salles place!

ÄNTLIGEN, ligger jag här bredvid salina. Kan ju vara det bästa som hänt denna vecka iallafall. Träningen var bajs. Bajs Bajs Bajs verkligen. Hade blivit lovad kontringar osv, men icke. Hatar sånt. Hade lika bra kunnat vara hemma och pluggat, för det behövs ju verkligen tyvärr. Vart riktigt irriterad, tackade därför nej till dam elit på fredag emot spåret. Nej tack.
Skönt vare iallafall att sitta på bussen helt själv med ipoden i öronen, musik kan ibland vara det bästa som finns. Att bara få tänka på livet i några minuter.
Nu borde jag sova, men jag orkar inte. Vet att det inte är speceillt jobbigt, men jag känner inte för det just nu. Dock kommer jag känna för det imorgon bitti. Men vi får se, jag vaknar ju upp bredvid salina och hennes äckliga katter brukar ju verkligen få mig att flyga upp ur sängen. Vi får se vad som händer när klockan ringer.
GODNATT! <3


Kommentarer
Postat av: emilie

håller med dig där om att bara proppa i musik i öronen, det är så guldvärt! :)

2010-03-25 @ 17:33:04
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0