Onsdag.

Och just nu tycker jag dagarna är väldigt tråkiga. Händer verkligen ingenting. Idag har jag jobbat som vanligt, slutade 4 och har precis ätit middag med halva familjen. Ska snart gå och packa väskan. Träning ikväll och efter det åker jag till skogen till min vän salina. Hon ligger hemma och är sjuk och jag behöver verkligen träffa henne. Bryr mig inte fall jag också blir sjuk, måste träffa bruden! ♥ Så kommer att träna mellan 7-8 och sen tar jag 9 bussen till salina. Imorgon ska jag till skolan och jag fick precis reda på att salina den jäkeln har sovmorgon, så kommer få åka bussen själv.. eller ah, med salinas små syskon, jippie!
Går till skolan till ungefär halv 2 imorgon, och sen får vi se hur det blir med handbollen. Den håller tydligen på att läggas ner så vi ska dit och snacka med rektorn imorgon. Den måste få finnas kvar för jag tycker det är kul. Får se om jag går och gör syntestet imorgon efter plugget, innan jag sen drar hem till rimbo för att träna. Får se vad morgon dagen mer har att bjuda på. Nu blir det iallafall sporthallen nästa. VI HÖRS! puss


Kommentarer
Postat av: salina

WÖÖHÖÖÖ <3

2010-03-24 @ 18:48:04
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0