Onsdag.

HAAAALLÅ!!
Nu har jag precis kommit hem från dagis. Pappa hämtade upp mig när jag slutade vid 4. Känslan nu när jag är hemma och har gjort dagens måste är väldigt skön faktiskt, ni vet den här lättande känslan när man gjort något man egentligen inte vågar. Bra sandra! Har precis ställt in en plåt med ungspannkaka i ugnen som jag ska slänga i mig innan jag åker iväg ner till samlingen om en halvtimme. Vi ska åka till "enköping" typ och spel match emot nordia. Mycket matcher just nu känner jag, men det är bara kul.
Eftersom salina dissade mig igår så har jag tvingat henne att sova med mig i natt, nerrå har faktiskt inte tvingat henne. Hon frågade med snäll kattögon fall hon fick sova här inatt istället och självklart får hon göra det. Men nu har jag inte tid att skriva så mycket mer, måste packa och fixa lite inför matchen. Men vi hörs ikväll när jag kommer hem, ha en bra kväll! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0