MATCHDAX.

Heey Bitcheees.
Now I am home. Vad tycker vi om denna dag då? Än så länge ganska värdelös. Jag menar dagis, ungar, skrik och gråt. Nej inge kul alls, men nu sitter jag här och dunkar lite skön mjuuusik och laddar inför kvällens match. Vi skall ta oss an Gustavsberg på hemma plan och det känns iallafall som att det kommer gå bra. Det är min sista serie match så fan om det inte går bra! Får ju även träffa dom bästa brudarna i världen och det kan ju bara göra dagen bättre. Matchen börjar 19.00 så de är bara komma förbi och kolla, fast va där i tid.. Har hört att det kommer komma riktigt mycket folk ikväll.. Det är bara vad jag har hört, men det lär ju stämma :$
Nu så ska jag gå och göra i ordning nånting att äta och sen tror jag att jag går till therese och salina en stund innan matchen. Efter matchen blir det hem och sova tror jag, har somnat ovanligt tidigt de senaste dagarna vilket har varit jävligt skönt faktiskt. Imorgon är det ju back to school som gäller så kanske ska vara utvilad då också. Men nu ska jag som sagt gå och käka nånting, men vi kanske hörs ikväll nångång. Hare bra så länge, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0