Måndag.

HALLÅ!
Fyfaan så skönt att vara hemma. Usch vilken dag.
Gick faktiskt upp i tid vid kvart i 7, hoppade in i duschen och åt därefter en rejäl frukost vilket är väldigt ovanligt för mig. Sen fixade jag mig och 5 i åtta var jag klar så det fick bli cykeln idag. När jag kom fram till bussen så kom den blåa bussen först idag, så jag tänkte att de är lika bra att ta den eftersom den röda inte brukar vilja komma. Så tog den med jessica och när vi kommer till rimo station ser vi den andra bussen, great. Så för det fick vi gå från norrtälje station till skolan, hippie. Tycker inte om att gå sådär tidigt på morgonen. När jag kom till skolan fick jag även reda på att period 3 inte början förns på torsdag så det var bara att gå bort till estet för att ha musik. Jag är heelt slut i huvudet efter denna dag. Vi kollade liksom på film först på musiken och sen också på svenskan, vart bara jätte trött utav det. Så sista lektionen kände jag att migränen var på väg, så jag orkade inte vara kvar.. Har faktiskt inte haft migrän på jätte länge, men nu känns det som att jag typ ska tuppa av. Jag ligger här i soffan och tycker det är jätte varmt men fryser inombords. Inge vidare, så det blir en riktigt lung dag idag känner jag. Kanske kolla på nån film eller nått, plugga lite om jag orkar. Vi får se helt enkelt.

Bjuder på några bilder på mig och shrek just nu ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0