Lördag.

Hallå i stugan!
Har varit en ganska lugn och skön morgon. Vaknade runt 10 av att jag blödde näsblod vilket var väldigt *ovanligt* men gick och la mig och somnade om nån timme efter det. Gick upp runt halv 12 och åt frukost lugnt och stillsamt. Tog sedan en dusch och nu sitter jag här och har precis fixat mig lite lagom. Ska ta en promenad ner till sporthallen och kolla på a-pojk som möter tumba och sen åker vi till märsta troligtvis för att kolla på en annan match mellan skånela-rimbo. Ska umgås med salina och cassandra, det vart ju en lyckad dag igår så den här lär inte bli sämre. Ikväll sover jag kanske hos salina, eller hos mig med salina. Inte bestämt ännu, men någonstans sover vi iallafall. För imorgon bitti kl 7 (!!!!) åker vi till enköping för att spela dm och jag hade turen att få spela med juniorerna, tjohoo. Tur att salina och andersson också ska spela där. Vi får väl se hur det går imorgon, men hoppas vi får en sån där snygg röd tröja, ni vet en sån vi fått typ varje år :$ oj, nu skröt jag lite, inte meningen men har ett par stycken i garderoben faktiskt.
Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, antar att tjejerna väntar på mig, hihi. Men jag är inte sveriges snabbaste direkt, och det vet om om =D Vi hörs väl kanske ikväll eller imorgon någongång, ha en bra helg folket! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0