Lördag.

Och jag tycker att helgerna går alldeles för fort. Om några timmar är det redan söndag. Fast då händer det ju iallafall någonting. A-pojk möter skånela igen, men denna gång möter dom 94orna. Så vi åker dit och kollar på dom på förmiddagen. Senare åker jag till norrtälje och sover hos kusinerna. Har lite plugg framför mig imorgon också, super kul att avsluta helgen med sånt.

Idag vaknade jag iallafall upp på golvet, hmm.. hur gick det till? Nej men det var hål i luft madrassen jag sov på, alltid lika tur med de där jäkla madrasserna alltså. Therese och Salina snodde sängen så jag fick ta madrassen, jaja vad gör man inte för sina vänner :) Det bjöds iallafall på riktigt god frukost hemma hos starken, mums för frukost ibland. Sedan lämnade min flickor mig och jag typ nördade mig allt för länge framför datan, och utan att blogga ILLA. Klockan gick för fort som vanligt och helt plötsligt var det dax att åka till norrtälje för att kolla på match. Pappa kom hem och sa att jag hade tjugo minuter på mig. Fattar ni då hur snabb jag var!!!? Duschade, klädde på mig, fönade håret, plattade det och hann nästan sminka mig klart.. Helt sjukt, jag kan om jag vill gott folk.    Sedan var det då äntligen dags för matchen då.. Och jävlar, vilken bra match det vart till slut. Första halvlek var jag nästan påväg att gå därifrån. Men sen i andra, vilken halvlek av rimbo. Att ligga under med 9 bollar när det är 20 minuter kvar och sen vinna matchen med 3, hur jäkla bra är inte det då? Jag vart riktigt taggad av de 20 minuterna måste jag säga. Helt galet var det, nu väntar endast tre omgånger eskil och sen blir det allsvenskt spel i rimbos påbörjade sporthall. Har sett att dom börjat gräva lite smått så den ska väl vara klar efter sommarn.

Nu sitts det hemma i soffan och glor på lite dålig film på tvn. Funderar starkt på att gå ut en sväng. Har hört att det händer en hel del ute på rimbo, naat. Nej men vi får se, jag tänker inte sitta här och ruttna hela kvällen. Får se vad rimbo har att bjuda på denna lördag kväll. Skulle hellre befinna mig nere i ystad, eller nej kalskrona skulle sitta fin fint, eller vad sägeru kungen? (:  avslutar dagens inlägg med - don't worry, be happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0