Jag älskar fredagar.

Haaaaallå!
Vilken underbar dag måste jag börja med att säga. Förutom att det var riktigt jobbigt att komma upp imorse, men till slut gick det efter mååånga snoozningar. Jag är nog lite morgon trött har jag kommit på (I) hihi, det är busigt. Men när jag väl satt på bussen så kände jag vilken bra dag jag hade framför mig och vart genast på bättre humör. Förutom äckel engelskan vi hade första timmen. Sen hade vi teori på idrotten och därefter matte, vilket gick rättså bra idag också. Slutade vid 2 och tog då bussen upp till hotell / restaurang för att möta brudsen jag skulle till täby centrum med. Var kul att få se vart söta cassie håller till om dagarna. Sen att SL är ett stort jävla skämt är en annan historia som vi inte ska ta här och nu. Vi kom iallafall till täby runt halv 5 och det vart en ovanligt snabb runda för att vara mig, men jag hade ju två hetsiga flickor med mig vilket kanske var bra ändå, hähä.. Blev lite underkläder och en shorta och lite smink, och ja sen var pengarna redan slut. Det är sjukt vad dom tar slut snabbt.. Sen vart det lite käk och sen bussen till norrtälje igen för att kolla på herrarnas match. Årets match i div 1 norra måste jag säga. Jämn i hela 55 minuter. De sista 5 ägde rimbo sååååklart.. Blev till slut en vinst med hela 36-31, - såå ska dom tas !
Har haft en riktigt bra dag med mycket skratt och ännu mera skratt. Alltid med tjejerna. Jag känner att imorgon så vill jag ha ännu mer sånt. Och det lär det ju bli. Taggar lite smått till en mycket spännande dag i enköping på söndag. Det ska nämligen avgöras vilket som är upplands bästa lag. Känner att nerverna börjar komma nu såhär två dagarna innan. Så man kanske ska gå och lägga sig och sova lite snart. Imorgon ska jag sova ut, ut ut ut ut!
Men nu kanske jag ska dra till elina en stund (: natten är ung, precis som jag! PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0