har spanat in maddes blogg vettni ;)

BLANDAT
Vilket lag spelar du i?: Rimbo HK
Vilket nummer har du?: # 16
Hur länge har du spelat?: 10 år
Vad heter eran/era tränare?: Helene och madde
Vad heter den största cupen ni varit på?: det är väl typ partille kanske
Hur många är ni i erat lag?: ingen aning haha
Bortaplan eller hemmaplan?: hemmaplan såklarttt :)
Vilken position spelar du på?: målvakt
Hur många mål gör du oftast på en match?: brukar inte räkna så noga, men de blir väl ett par stycken
Vilken färg har ni på tröjorna?: gröna
Shortsen?: oftast gröna
Vad heter eran målvakt/målvakter?: sandra, the one and onlyyyy (:

ANNAT
Är du nöjd med din position?: ibland ja, ibland nej..
Har du spelat på någon annan position förut? vilken?: har spelat lite överallt, tills jag insåg vart jag hör hemma
Har ni vunnit någon cup?: ohja, många! :)
Har du fått utvisning?: ah faktiskt
Har du fått gult kort?: jappp (a)
Har du fått rött kort?: nej, sån buse är jag inte :)
Har du sagt något fult till domaren?: säger ganska mycket i min lill målgård (a)
Har du fått utvisning/gult/rött kort för det?: det har väl hänt
Har du hamnat i bråk på planen?: nooo way
Har du sagt något fult till en motspelare?: KANSKE
Har du blivit kallad något fult av någon motspelare?: det tror jag väl inte! :D
Har du fått någon skada när du spelat? vad för skada?: stukat några fötter och blödit en jävla massa näsblod, men annars inget.
Har du fått en boll i ansiktet?: EN!!? nej aldrig......
Har du råkat skadat någon på planen?: inte vad jag vet (a)
Spelar du bara handboll?: jag spelar värdelös handboll!
Tycker du att du är duktig?: jovars, ibland går det bättre och ibland sämre! :)
Tycker andra att du är duktig?: fråga dom :)
Älskar du handboll?: älskar och älskar, det är väl kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0