grattis världens bästa mamma. ♥

Gud vad konstigt allt känns helt plötsligt. Det är din födelsedag idag och jag har inte ens en aning om hur gammal du skulle blivit. Och dåligt samvete fick jag också för att jag inte ens kunnat offra några minuter för att ta mig upp till graven för att besöka dig på din egna dag. Det var hela 10 år sen som jag firade din födelsedag sist och då menar jag in real life. Det känns tungt faktiskt, för så mycket som du gjort för mig och oss alla här omkring, så mycket kommer vi aldrig mer kunna göra för dig. Jag skulle så gärna vilja visa dig hur mycket jag ser upp till dig trots att du inte längre finns kvar här hos oss. Dagar som dessa känner jag mig ganska värdelös som dotter. Åker inte ens 3 kilometer på min mammas födelsedag för att visa att jag bryr mig och saknar dig. Jag säger bara, tur att jag har en sån underbar familj som verkligen tänker på en och som verkligen alltid finns därför en. Utan er hade jag inte klarat mig en sekund. Plötsligt kom tårarna, all denna musik sätter fart på känslorna. Men det är bra att gråta ibland, speciellt när tårarna faller för dig mamma. Det händer alldeles för sällan. Du är så otroligt saknad av många, men allra mest av mig. För mamma är något speciellt, något en dotter behöver. Något jag aldrig fick förstå vad det var. Inte ofta jag säger det, men jag skulle kunna göra vad som helst för att få dig tillbaka! Usch.. Nu vart det jobbigt, men det är sånt jag behöver lite då och då. Och just nu använde jag bloggen för att skriva av mig. För det behövs också oftare. Men nu räcker det för ikväll, tårarna som runnit för mina kinder ikväll var endast för dig mamma, glöm aldrig det! ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Du är så söt du. Man behöver inte alltid vara fysiskt närvarande på "rätt" plats.. Tanken och det vi känner och tänker är alldeles okej. Där hjärtat är oavsett plats känner dom som ska känna det... Kram, kram <3

2010-03-19 @ 07:37:00
Postat av: Marina

Du är så söt du. Man behöver inte alltid vara fysiskt närvarande på "rätt" plats.. Tanken och det vi känner och tänker är alldeles okej. Där hjärtat är oavsett plats känner dom som ska känna det... Kram, kram <3

2010-03-19 @ 07:38:07
Postat av: salina

jag finns älskling, allra bäst. <3<3<3

2010-03-19 @ 17:00:18
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0