Gameday

Halloj!
Hemma igen efter ännu mera handboll. Match borta emot Almunge och det gick väl helt okej. Vi vann iallafall och det är ju huvudsaken. Sen att domarna var lika dåliga som vanligt var nästan bara roligt idag. Annars idag så har jag bara varit i plugget. Det har väl gått bra, ganska trött på allt sånt där bara. Imorgon är det dagis som gäller och det är inte bättre det lust nu, börjar tidigt så kommer vara riktigt trött. Men skönt att sluta kl 2 då jag aksnke tar bussen in till norrtälje för att göra något syn test som man måste ha gjort för att gå hanledarkursen inför körkortet. Pappa tjatar som fan så lika bra att få det gjort. Sen tar jag väl bussen hem med tjejerna beroende på när dom slutar osv. Vi kommer endast att träna fys imorgon pga att det är match, vi skulle möta ceres, men vi har gett bort den matchen till de yngre flickorna. Sen skulle tydligen tidningen komma imorgon också, för att vi vunnit dm. Det är juinte direkt en stor grej, men visst. Salina sover med mig imorgon hörde jag en liten fågel viska i mitt öra, mysigt!
Nu blir det sängen tror jag, upp skit tidigt.. Hatar det. puss



jag älskar dig, glöm aldrig det. du vet att jag finns vid din sida, alltid! ♥

Kommentarer
Postat av: salina

älskli...

2010-03-19 @ 17:01:52
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0