FETING FREDAG.

Jag bara älskar fredagar. Det betyder helg och ingen skola på 2 dagar. Underbart. Och denna helg skall inledas bra. Ingen match vart det utan jag åker till norrtälje istället och går ut och äter med pappa, lillebror och ssalina. Och efter det drar vi vidare och spelar lite bowling. Tänkte liksom visa hur grym jag är på att bowla, en dold talang jag har. Det lär iallafall bli skit bra. Sen sover salina här, tror jag :$ Och söta therése skulle komma förbi oss ikväll, riktigt mysigt. Men nu måste jag gå och byta om osv för vi ska börja röra oss, men vi hörs tonight. ♥


Kommentarer
Postat av: salina

fett snygg tjej, har du hennes nummer? :PpPpPpP

2010-03-29 @ 14:25:38
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0