...

Hallådär, vet inte riktigt vart jag ska börja. Var ju ett tag sen jag skrev. Men har ju som sagt spenderat helgen nere i göteborg. Och det kan varit det bästa jag gjort på länge. Vill redan tillbaka. Det är som två helt olika världar verkligen. Tyvärr är den övre världen verkligheten. En vacker dag ska jag bosätta mig nere i götet, gärna så snart som möjligt.
Helgen som jag spenderade tillsammans med elina nere i göteborg bestod mest av handboll. Kollade a-pojkarnas steg 5 och det var helt klart sevärt. Har iallafall haft riktigt kul med elina i helgen och det behövde vi.

Idag så är det ju måndag vilket betyder back to school. Vilket jag inte tycker om för tillfället. Var bara väldigt jobbigt att komma upp och när jag väl gjorde det vart jag ännu mer irriterad. Ibland skulle jag bara vilja stänga in min bror någonstans. Helst i någon källare långt ute i skogen så man blir av med han. Han lyssnar verkligen aldrig på vad jag säger nu för tiden, trodde han växt ifrån att göra tvärtemot vad man säger men tydligen inte. Missade därför bussen och folk började ringa och undra vart jag höll hus och då vart jag bara ännu mer irriterad. Tog mig iallafall till skolan och har tagit mig igenom dagen, dock har jag tydligen tappat bort mitt matkort igen, blir så trött på mig själv. Efter skolan så var det tydligen dax för utvecklingssamtal och det passade ju verkligen skit bra. Har ju inte hänt ett piss sen förra gången vi satt där och pratade. Så fick sitta där och lyssna på allt ännu en gång, vilket var ganska jobbigt för mitt psyke. Vet vad som måste göras, men vem fan orkar hålla på. Får se hur det går, ska försöka börja imorgon med något av allt som måste göras. Efter utvecklingssamtalet så jag var och pappa in till trafikskolan för att hämta något papper och vi fick då reda på att den som jag ska övningsköra med måste haft körkortet i minst 5 år. Bra jobbat pappa. Så får se hur det blir med det.
Sen för att få ut lite andra känslor och sånt som jag har inom mig så är jag riktigt less på att höra "Det är sånt man får läras sig leva med". Hatar det verkligen. Man ska inte behöva leva så. Tycker iallafall jag. Sen så är jag väldigt trött på skitsnack. Sånt finns det gott om här upp i stockholm, det är en anledning till att jag vill tillbaka till göteborg. Mindre problem iallafall, där nere levs endast livet. Tänk om livet vore lätt att leva, fan vad skönt det hade varit. Nu räcker det för idag, eller nej kan inte lova för idag men för just nu iallafall. HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0