En riktigt bra helg.

Hejsan hoppsan!
Söndag igen då, suck. Hatar söndagar. För efter de kommer måndag, och just denna söndag hatar jag extra mycket. Sportlovet, gick ju alldeles för snabbt. Dag efter dag har rullat på och ingenting har man fått gjort, som vanligt. Fick iallafall en bra avslutning på detta lov. Har nämligen haft salina här, och inte bara en dag utan från torsdag tills för några timmar sen. Vi har haft det bäst. Nu förstår jag hur mycket jag behöver henne, jag är verkligen mig själv när jag är med dig. Och faktiskt så älskar jag mig själv när jag är med dig, så vill jag vara jämt. Kommer kännas tomt ikväll utan dig baby. Lägger upp lite bilder från de senaste dagarna här nedan.
Nu så sitter jag i soffan och kollar på beck med familjen. Tänkte faktistk snart fräscha upp mig lite och städa av mitt rum lite. Man trivs ju bättre om det är fint och rent. Sen ikväll tänkte jag somna i tid, så jag är piggeliiin imorgon. Men jag hör troligtvis av mig senare ikväll, pusss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0