Dissar migrän.

Ojojoj. Dålig uppdatering igår. Men hade inte så mycket tid. Min söndag såg ut ungefär såhär: Gick upp alldeles för tidigt, åkte till märsta med salina för att kika på a pojk som hade match emot skånela. Tyvärr spelade de inge vidare och förlorade. Åkte hem och tog sedan bussen till norrtälje. Eller nej, det gjorde jag inte. Skulle gjort, men idiot bussen åkte precis när jag kom fram. Hade sprungit som en tok verkligen, och så ser jag den åka när jag kommer. Gissa om jag vart sur... Men det var bara traska hemåt igen, mötte sara så fick lite sällskap. Tog sen kvart över 6 bussen in till norrtälje, en kväll hos kusinerna och moster skulle det bli. Helt klart en toppen kväll, riktigt god efterrätt fick vi också. Sen vart det lite plugg och sen kvällens snack med jessica, somnade förssent som vanligt. Men det är smällar man får ta.

Måndag idag då, ny vecka och nya tag. Började morgonen med samhällskunskap, och därefter svenska prov. Som jag bra. Nådde det betyg jag ville iallafall. Sen så kom den där jävla migrän, som jag verkligen hatar mest av allt nu för tiden. Den kommer allt för ofta och jag mår så himla dåligt utav den. Man ska inte behöva gå runt och må så någon gång i veckan. Det är ungefär som en bakfylla gånger 10. Och då skojar jag inte! Dettafår inte pågå längre, JAG BEHÖVER HJÄLP! Imorgon så ska jag till doktorn och gör dom inte sitt jobb blir jag fan förbannad! Nu ska jag snart krypa ner i sängen och försöka sova, får se hur det går. Lär bli en förjävlig natt och en jobbig dag imorgon. Får se hur den kommer se ut..

Ett litet tips från mig - läs den här underbara bloggen, http://hissies.blogg.se finns massa kul verkligen, idag vann jag t.ex hissies första tävling, inte dåligt. Kan knappt vänta tills jag får paketet på posten. Idag startade en ny tävling, så checka in bloggen för tuuuusan!

en bild från sommaren, lite brun skulle man ju vilja vara igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0