Bort med snön tack.

Gårdagen blev väl ungefär som jag hade tänkt mig. Besöket hos mårten var ett lyckat besök. Det värsta någonsin också. Ryggen kändes och knakade, så detvar väl bra. Sen tänkte jag att när jag ändå hade ont så varför inte köra lite i benet också. Och jag kommer ihåg att jag tyckte det gjorde ondare i ryggen när jag vardär förra veckan, men fan så mycket ondare det gör i benet. Eller ah, det är ju olika smärtor men f-a-n så ont det gjorde. Det går inte att beskriva, det måste upplevas. Vi var iallafall nöjda med dagens behandling och bokade ny tid på fredag förmiddag. Hoppas på att det blir det sista besöket för det räcker sen..
Efter uppsala åkte vi direkt till mormor och åt riktigt jävla god mat. Som alltid. Det finns ju typ tusen saker att välja på och allt är verkligen gott. Vart så mätt så jag gick och la mig på soffan och somnade. När jag vakade hade sofie kommit hem så jag gick dit och hade en trevlig kväll som alltid med den tjejen. Dock vart det inte så mycket prat men jag hoppas vi ses snart igen så vi kan prata om det vi skulle. Vi kollade nämligen på eva och adam, sofie hade köpt hela serien och fan va kul det är ibland. om man tänker efter så är skådespelarna riktigt värdelösa, ah alla förutom tobbe då för han är ju alltid lika skön :-D
Efter vi kollat på en jävla massa avsnitt kom stephan och efter ett tag var klockan redan halv 2 så jag började gå, fast inte hemåt utan till sophia. Snackade massa och läste gamla konversationer som hon hittade på sin data, sen sov vi ganska gott efter det.

Nu har jag ganska precis kommit hem från den tösen. Ska hoppa in i duschen nu och efter det ska jag vara med min vän elina som jag inte har varit med på länge, behövs verkligen. Ikväll är det även träning, både handboll och bandy. Men vi får se hur mycket benet och ryggen pallar med :/
Vi hörs, vet itne när men nån gång :) puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0