Blää för migrän..

Då var jag tillbaka. Och inte tusan mår jag bättre. Så därför slutar nog min kväll här och nu. Eller kvällen kanske inte slutar, men tänker krypa ner i min sköna säng. * Slå på en film och bara hare skönt. Sen skulle jag gärna vilja bara sova hela dagen imorgon, vill inte gå till dagis. Inte om jag har den här huvudvärken iallafall. Plus att jag börjar kl 8 och måste gå upp ännu tidigare än vad jag gjorde idag. NEJTACK! Känner att jag är ganska trött på både skolan och dagis just nu, trots att vi har haft lov. Men har inget sug alls kvar. Vi får se hur det känns imorgon, hoppas de känns bättre än vad det gör just nu iallafall. Slutar ju kl 2 så det är ju skönt det. Men vad ska man göra då liksom, gå hem och sätta sig här? Skit kul. Har träning senare på kvällen så det är väl det som händer imorgon.
Men nu väntar sägen på mig, så vi hörs imorgon.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0