trötttt

Är vad jag är denna onsdags kväll, fastän jag inte gjort ett skit idag. Ska snart gå och lägga mig och läsa eller nånting, så jag blir trött fort. För imorgon ska jag åka in till stan och träffa en efterlängtad vän vid namn anna. Sen runt 2-3 ska jag träffa upp elina för att införskaffa lite grejer inför partille å lite annat. Sen på kvällen får vi se om det blir träning eller inte.

Jag har kommit på att jag endast är hemma en vecka till på sommarlovet, fattar ni EN VECKA!? vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt, men både och antar jag. Känns som jag vill hinna göra massor innan jag åker, och det ska hinnas packa ihop och flytta också eftersom jag inte är hemma under den riktiga flytten. Herregud, hur ska allt hinnas med... :-D nu säger jag iallafall hej och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0