torsdag

Idag har det varit en himla fin och varm dag. Jag tog 11 bussen in till stan och träffade upp anna vid centralen. Vi tog oss en lååång promenad ner på drottning gatan osv, anna köpte ett par snygga skor och jag köpte mig några strumpor (y) har haft en jätte mysig dag med söta rara anna :) Sen runt 3 tiden så sa jag hejdå till anna och träffade elina och gick en sväng med henne, köpte en klocka som är alldeles för stor som jag måste fixa till. Vi tog sen 4 bussen hem för att hinna hem och träna, och jag har lyckas fått värsta sköna blåsan på lilltån så nu blir det till att ha tofflor ett tag känner jag.

Ska snart åka iväg och träffa lite folk en stund, och sen åker jag nog hem och sover. Imorgon är det midsommar förresten, och det ska ju självklart firas lite snyggt. PUSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: sofie

snygga linnet gumms;) <3

2010-06-24 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0