så het, så het!

Förstår inte hur de kan vara så jävla varmt och så jävla ljust ute.. Det är seriöst något fel på mig, jag är helt varm och seg i skallen, blir galen på den där jävla pollen allergin man ska behöva stå ut med!

Det har varit en dag med full rulle. Jag och sofie tog kvart över 8 bussen in till norrtälje för att göra lite ärenden och sen åka med faster lena till rimbo och plockade upp tim och anton och åkte sen vidare till thun's. Fick som vanligt med mig alldeles för mycket och inte heller det jag verkligen behövde, men men. Kom hem runt 4 och då åkte jag till min kära efterlängtade kusin jessica♥ och snackade av mig lite med den bruden, glömde bort klockan och fick jävligt bråttom hem, hehe. Käkade snabbt och drog sen ner för att kika lite på träningen, sen vart de en sväng förbi mormor där även morbror peter & kenneth befann sig, trevligt trevligt. Sen åkte jag hem, böt om och drog vidare till elina som redan låg nerbäddad. Du & Jag Elina, Du & Jag, vi kan ligga och snora tillsammans. USCHÅISCH!

Nu bnörjar jag bli rättså trött faktiskt. Blev precis galet dissad utav herr H men jaja, får försöka överleva! Imorrn lär bli en riktigt rolig dag, har massvis att göra! PUSS


Kommentarer
Postat av: d

var har du köpt brillorna?:)<3

2010-07-04 @ 02:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0