riala gropen

haaaaaaaaaallå!
Fy satan vad trött min kropp är just nu, fast det är så det ska vara efter en sån här dag. Klockan ringde kvart i 10 i morse och då vare bara kliva upp och äta sig lite frukost och packa i ordning för dagens äventyr. Runt 11 åkte jag till sofie och mötte upp henne, andersson och thérese och åkte sedan vidare till konsum och handlade lite matsäck. sen bar det av emot riala gropen, och nej det är ingen lite grop det är en stor gammal grus grop som blivit vatten fyld och är numera som en stor sjö, as nice verkligen!
Så vi har legat där och stekt lite, eller ganska mycket. Jag badade även för första gånger i år hehe. Men jag badade faktiskt 4 gånger, till skillnad från vissa andra. Runt 4 tiden så åkte vi hem igen och packade om för att dra ner till beachen och träna lite med brudarna. Körde även lite på gräs inför partille. Sen efter det vart det upp till spåret för dagens fys, och även fast jag inte körde lika mycket som alla andra så var det sjukt jobbigt. Började även blöda näsblod efter två varv, så det fick räcka. När jag kom hem körde jag även lite fys, mage & rumpan så japp nu förtjänar jag att sitta i soffan och ha det bra framför fotbolls-vm.

Imorgon blir det staaaan med thérese och andersson, najs! ;)

några bilder från dagen..





dålig kvalite på bilderna, hade endast mobilerna med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0