lördag

Okej, jag kanske inte haft den bästa förmiddagen i mitt liv. Men jag lever!
Jag kom hem runt 11 (?) imorse och då försökte jag vara lite social mot alla här hemma tills de åkte ut till huset. Då tog jag mig ett skönt bad och bara låg och tänkt lite, jätte skönt var det! Sen har jag inte gjort mycket annat, plockat ur och i diskmaskinen och fixat lite andra saker.

Nu så har jag precis fixat mig lite igen, för de blir ännu en kväll hos jonis och vi får hoppas att denna slutar bättre. Grillas hamburgare ska det göra också ;) yammi! Vi hörs osv.. puss

en bild från gårdagen!


och en ifrån dagen!

Kommentarer
Postat av: martin hossman

Och så var det i förrgår du tog bilderna :P:p:p:p:P:P:p:P.:ppp:P:p:P

2010-06-26 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0