inge vidare..

Jag tror jag bröjar bli sjuk, eller nått. Inatt har jag inte kunnat sova mycket iallafall. Har jag haft täcket på mig så har jag svettats och om inte så frös jag sönder. Tror det vart för mycket sol igår, så jag fått någon typ av solsting. Inte skönt iallafall, skulle ju mycket hellre ligga uta och pressa när himlen för en gångs skull är blå, men tror inte de blir så mycket av det idag.

Tror heller inte att det blir någon träning ikväll, min kropp säger emot allt idag. Och jag vil verkligen inte bli sjuk nu till midsommar, vore ju himla tråkigt. Vart heller inget besök till stora staden idag så det får bli ett nytt besök imorgon. Just nu sitter jag och väntar på att fotbollen ska börja, så det finns något kul att titta på.


b r ä n d    b r u d  ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0