äntligen!

Jag har inte varit så bra på att uppdatera här den senaste tiden, men jag har haft ganska fullt upp. Har tillbringat hela min helg inne i stan tillsammans med elina, vi har kollat på eken cup eftersom vi anmälde oss för sent och inte fick vara med och spela. Igår så åkte jag dock hem tidigare för jag skulle vidare till knivsta på lite släkt kalas igen. Herregud, det höll på att sluta i götebrog det. Men det blev iallafall en trevlig kväll i knivsta med god mat, gott sällskap och även lite fotbolls vm.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Har varit väldigt lugnt, men kan ju behövas det också. Sen har jag tränat nu ikväll och det funkade inte alls ikväll. Benhinnorna gör så jävla ont verkligen. Jag vill kunna vara med och springa för jag behöver det mer än någon annan, men det går inte :(
ALLT DETTA SKREV JAG IGÅR, MEN DATORN DOG!

Nu har jag iallafall vaknat osv. Ska snart börja röra mig emot sofie, jag och andersson ska plocka upp henne och tessan och sen åka vidare emot riala och gropen, vi tänkte mysa lite där idag. Sen ikväll är det träning, och inte vilken träning som helst utan beach och gräs träning innan fysen (y) i like! Nu ska jag gå och packa väskan lite, hörs ikväll!



en bild från förra året vid gropen men brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0