Vill ha sommar här och nu!

I AM BACK!

Jag har kollat på fotboll hela dagen lång, i sporthallen faktiskt. Det är gottröra cupen och det är riktigt skoj att kolla på vissa matcher faktiskt. Lite roligt att rimbo hk (handbollsklubb) har anmält ett lag och typ går in och överraskar som fan och vinner över förra årets vinnare. Imorgon får vi se vilka som blir årets vinnare.
Jag har haft en toppen dag, har skrattat mycket. Speciellt med Emma, som jag alltid har kul med, och jag har saknat henne.

Ikväll får vi se vad som händer, vill inte sitta hemma och typ ha dödstrist. Kanske drar till victor eller nått liknande, den som lever får se. Nu börjar jag bli hungrig, så jag tänker faktiskt överraska med att laga lite makaroner och köttbullar, wieee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0