Vad vore världen utan..

Hej bloggen!
Dagarna rullar på måste jag säga, snart är det fredag igen. Ska bara bli tisdag och onsdag, och sen torsdag också. Måndag idag iallafall och det innebär skolan. Igår kväll gick jag till mina kusiner och sov med jessica, gillart! Vi bestämde oss för att gå upp direkt när klockan ringde vid sju så vi skulle slippa stressa till bussen osv. Den biten var vi faktiskt väldigt duktiga med, klev upp på en gång och jag är rättså stolt över mig själv faktiskt. Det sjuka är att vi fick bråttom till bussen iallafall, förstår inte hur det kunde hända. Vi skyndade iallafall till bussen, och vet ni vad arga vi blev.. Den kom ju inte ens. Så vi stod där i en halvtimme och väntade och frös innan vi vände och gick hem igen. Jävla skit buss!
Tog en senare buss och missade musik lektionen, kom dit en stund på slutet och jag har tydligen inte varit där sen 6 lektioner, uuups. Ska skärpa mig!
Skoldagen har varit väääldigt chill, men vad annars vi går ju bf.. HeHe! Jag älskar mina brudar ellen och sofie stenhårt, har inte skrattat såhär mycket på längre! Sjuk humor har vi. Love it.

Just nu så sitter jag i lillebrors rum. Har umgåtts lite med honom FaktiskT. Kan faktiskt vara ganska skönt ibland, han och jag bara liksom. Finns en del syskon emellan trotsallt. Sen så vet jag inte riktigt vad som hände, tårarna besegrade mig den här gången iallafall. Men det behövs väl kanske ibland det med. Du betydde nog mer än vad jag själv har förstått. Det bästa för mig är iallafall att prata ut om saker och ting lite då och då. Allt är inte så lätt men man måste om man vill må bra här i världen.

Nu har jag egentligen inte tid att sitta här, har en samhällskunskaps bok som liger i kökget och väntar. Fyfan för den. Men ta tag i saker ska jag göra detta år, så varför inte börja här och nu? Låter bra...... Eller inte.
Vi hörs senare, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0