usch vilken dag!

Ja ni, idag har jag inte gjort så mycket. Började jobba imorse kl 10 och slutade kl 4, då kom faster lena och hämtade upp mig och vi åkte hem. Hon skulle hjälpa mig i att ta tag i mitt stökiga så kallade rum. Och fan va trist det är att städa, jag har känt mig lite hängig hela dagen så det var ingen hitt att bröjar stor städa rummet direkt när man kom hem. Vi har hållit på riktigt länge, och visst lite ordning har jag fått med jag orkar typ inte bry mig. Nu sitter jag i soffan, har ont i huvudet och är helt nere. När vi städade så tyckte jag liksom det var tungt att flytta på lite kläder så jag är nog sjuk igen, fan va skoj. Skulle inte tränat igår, så därför hoppade jag träningen idag. Hatar att må såhär, man blir ju aldrig frisk på riktigt, och snart är det sm också! Men seriöst, hur kul är det att höra om när jag städar och om att jag känner mig lite små sjuk? Inte så kul tror jag. Så därför lämnar vi det nu!

Imorgon är det torsdag och det betyder att jag ska tillbaka till skolan och träffa ellen, wiiie-hoo! Sen vid halv 11 ska jag ta bussen till rimbo för ett besök hos tandläkaren och efter det blir det nästa buss in till skolan igen, det blir ett väldigt åkande. Sen är det träning imorgon också, vi får se om jag orkar vara med på den men tror jag ska försöka. Nu om en kvart så börjar handbollen, sverige ska spela sin andra grupp spels match mot polen och jag hoppas verkligen de går bättre ikväll. Nu ska jag gå och göra i ordning någonting att äta eftersom jag inte ätit någon middag idag, vi hörs senare PUSS!

titta vad jag hitta för snygging, mjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0