thun´s

Hej hej. Jag åkte till skolan idag iallafall, dock inte förns kvart över elva. Men bättre det än inte alls. Efter skolan så åkte jag med tim, lena och farmor och farfar till thun´s och blev av med lite pengar. Men det är alltid trevligt tycker jag :-) Lägger in några bilder senare på dagens köp.
Nu sitter jag i soffan och kollar på paradise hotel, så jävla bra. Ska nog lägga mig snart för imorgon ska jag upp ännu tidigare, börjar på dagis klockan 8, jippie.. Men slutar klockan 2 och då ska jag hem och städa mitt rum, vilket inte heller är så lockande, så morgondagen har inga roliga förväntningar direkt. Aja, vi hörs imorgon för jag har inte så mycket kul att berätta. Men hoppas ni andra haft en bra dag så hörs vi, puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0