tandläkareN

Sho-ho!
Idag fick jag mig en lång sov morgon faktiskt. Jag skulle nämligen till tandläkaren och tacka gud för det, tyvärr vart de inte riktigt som jag hade tänkte mig och de var väl inte så onvaligt de heller kanske. Jag hade tänkt gå upp vid halv 10 och duscha och ätafrukost i lugn och ro när jag ändå hade tid liksom. Men jag råkade snooza liiite för länge så vaknade vid 11 och då vart det bråtton, "ooovanligt". Han iallafall fixa mig tills farmor kom och hämtade upp mig och vi hann precis till halv 12. Dock är dom ju alltid så sega på sånna där ställen så fick inte komma in förns kl 12 och min buss till skolan gick kvart över så dom fick sätta fart och jag han precis, inga hål som vanligt - stooolt! :-)
Nu sitter jag i skolan och har datorkunskap, alltid lika roligt.. Alla sitter på facebook typ haha. Om tjugo minuter slutar vi och då ska jag gå bort till gympa salen och försöka ha handboll, hostan är inte rolig men ska försöka. Hoppas vi leker idag, som vi brukar. Och att inte alla är så seriösa, för sånt orkar jag inte med idag haha (a)  Efter skol handbollen så tar vi rimbo brudar bussen till rimbo för att tas oss igenom ännu en träning, så vi får höras mera ikväll nångång, puss på nosen! ♥


 

rimbo hk = lycka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0