smile bitch

Shoooooooooo. Nu har jag varit nere och tränat och det var faktiskt ganska kul idag. Blir iallafall på ganska bra humör när jag kommer ner i sporthallen och det är ju bra. Kändes bra att få stå i målet igen, det är där jag hör hemma. Imorgon är det match borta mot Lagunda i upplands serien, kul att åka i snö ovädret. Får se när vi kommer hem då, matchen börjar halv 8 iallafall. Pappa kör så kommer hem rätt fort hoppas jag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och inte vilken dusch som helst utan det fick bli sophias dusch ikväll MJAOO. Nu får jag även sätta lite fart för kl tio är det paradise hotel och det får man ju inte missa. Vi hörs imorgon kisaaar.  puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0