sm steg 4

Hej på er!
Vet att de var ett tag sen jag skrev, men det har varit ganska mycket just nu. Men i går så var jag iallafall nere i sporthalen och kollade på lite fotboll. Rätt så kul faktiskt, men jag var rättså hängig. Tror jag hade feber, men de är ju bara inomhus fotboll i rimbo en gång om året. Var faktiskt riktigt skönt att få komma hem och sova efter det.

Idag så har vi varit inne i stan och spelat steg 4. Vi började riktigt bra mot GT Söder, och vann med 8 bollar. Taggade var vi för nästa match mot hisingen där det dock började lite sämre. Vi låg under med 6 bollar efter 15 minuter spelade. Men inför halvlek började vi komma ikapp och inledde andra halvlek bra. Vi kämpade och kämpade och kom ikapp och ledde med ett mål när de var 5 minuter kvar. Tyvärr orkade vi inte och förlorade med 2 mål. Det betyder att vi måste vinna imorgon mot Lugi, och inte bara vinna utan vi måstre vinna med minst 5 mål för att vara med och kämpa om topp placeringarna. Så därför ska jag nu gå och lägga mig ochb kolla på en film och sova ut ordentliget till imorgon. För fan vad vi ska krossa Lugi!
Lycka till alla andra som också spelar steg 4 :) Godnatt!



Denna glädje vill jag inget annat än uppleva igen, imorgon!
Kom igen nu tjejer, nu gör vi det vi är bra på och kör bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0