slut på veckan

Nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig och verkligen sova ut eller om jag ska kolla på wallander. Dom är ju faktiskt riktigt bra dom filmerna. Men jag är också väldigt trött. Jobbigt blev det nu. Blir nog till att titta lite iallafall, men grejen är den att jag måste komma upp imorgon och ta mig till bussen i tid och det brukar jag ju inte vara världens bästa på.

Imorgon är det måndag, ny vecka igen. Jag har prov imorgon också, skitbra. Det har jag inte direkt haft tid att plugga till. Men ah, det får gå som det går. Jag har ju min vän ellen, en riktigt vän. Eftersom vänner hjälps åt! Sen på kvällen får vi se vad som händer, ingen träning imorgon och det är ju skönt.
Nu är det reklam så nu tänker jag gå och ta bort sminket och borta tänderna, vi hörs imorgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0