slut på det roliga..

Ja vad ska man säga? Vi är ute ur sm för i år iallafall. Det är svårt att förklara känslorna man har just nu, är helt tomt. Vad ska man nu se fram emot hela säsongen? Ingen handboll utan steg 5 känns det som. Vi har haft ganska så oflyt i helgen tycker jag. Vi började riktigt bra mot TG söder och vann med 8 bollar. Då var vi med från början och spelade vårat spela hela matchen, det som vi är bra på. Andra matchen gick vi inte in med samma inställning och började skit dåligt, låg under med 6 bollar men jobbade ikapp det till halvlek. Andra halvlek såg ganska bra ut tycker jag, vi kom då på att vi var tvugna att kämpa för att vinna men tyvärr räckte det inte. Vi måste helt enkelt vara med från början och inte vakna efter halva matchen. Vi förlorade alltså mot hisingen med 2 bollar. En match vi borde vunnit. Det betydde att vi var tvugna att slå lugi idag med minst 3 mål vilket vi visste skulle bli tufft. Men vi var men från början, i halvlek ledde vi med 4 mål och det såg riktigt bra ut. Men sen i andra kommer vi in och ingenting funkade som tidigare, inte bakåt iallafall. Det tog inte lång tid innan lugi var ikapp och vi vart stressade och slarvade och det slutade inte bra. Förlust med 3 bollar.
Min egen insats är jag inte heller så nöjd med. Det har inte gått dåligt, men det har inte gått bra heller. Det är så tråkigt. Jag ville verkligen så mycket, men ingenting gick. Jag var taggad som fan inför alla matcher, men förstår inte varför det inte funkar. Tjejerna burkar säga att jag är bra på att vara bäst när det gäller, men vad har hänt med det? Vet inte riktigt vad som ska göras för att få det att fungera igen. Allt är bara så jävla tråkigt!


Vad hände med glädjen? Den som fanns för ett år sen vid den här tiden.. Miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0