skärp dig, detta ska bli ett bra år.

Hej igeeen.

Kvällen blev ungefär lika tråkigt som jag inte ville att den skulle bli. Vart fan tog vägen till victor vägen? Borta. Som tur var har några roliga grabbar gjort så jag suttit framför denna skärm snart två timmar, eller nått...
Ikväll ska jag försöka sova lite tidigare så jag inte går runt och är trött hela dagen imorgon. Ska ju kolla på fotboll imorgon igen, och jag kan lova er. Det är fotboll på riktigt hög nivå denna helg i rimbo sporthall. I LIKE IT :-D

Förutom denna dag, och dagen innan det typ. Så har jag ju bestämt mig för att 2010 ska bli riktigt jävla bra, bättre än last year. Känslan just nu sägeratt folk försvinner. Eller nej, dom gör både och. Dom gör positiva saker som vem som helst skulle vilja vara med dom, men det är inte alltid så lätt liksom. Men för vissa går det bättre än andra. Om jag ska gömma mig bakom kudden så kan jag säga att de känns som de ibland inte är meningen att jag någon gång ska få ha tur överhuvudtaget. Och med tur menar jag inte att solen skiner eller att jag vinner 25 kr på en triss lott. Tur kan man ha på massa olika sätt och jag kan inte påstå att tusen står på min sida. Skulle kunna ränka upp motsattsen till tur, men det är oväsentligt.
Något annat jag kan räkna upp är mina nyårs löften, jag menar allt hör ju ihop på något sätt.
För det första så ska jag försöka bli lite nyttigare, skippa det där sista varje dag. Tänka mig för, mår magen bra mår huvet bra. Det kör vi på!
För det andra så ska jag bli smidigare och vigare. Att vara handbollsmålvakt är faktiskt jobbigare än vad folk tror, men jag orkar inte bry mig om vad folk tror och tycker. Men liksom, inte för att skryta eller något sånt. Men tänk, tänk och jag skulle träna upp mig. Jag menar på riktigt, för jag är verkligen hur otränad och osmidig som helst. Men ändå är jag hyffsat bra, tänka sig liksom. Så till nästa år då jag SKA ha en plats i junior elit laget för uppland, då ska jag för de första vara mycket vigare än vad jag är idag. Det är mål nummer ett, det andra har inte så jätte står betydelse om ni frågar en målvakt i rimbos a-flick.
För det tredje så har jag bestämt mig för att jag i år ska våga saker som jag egentligen inte vågar. Jag tänker lära känna nya människor, vilket jag egentligen har lite svårt för. Men vafan, man måste ju göra något med sitt liv, annars blir det bara trist och speciellt här i lilla äckliga rimbo. Och om jag ska uppnå det här, vilket jag verkligen vill så kommer jag i år få reda på vilket som verkligen är mina riktiga vänner. En riktig vän kommer att älska mig vad jag än gör, eller åtminstone älska mig för den jag är. För jag vill inte bli älskad för någon annan än den jag verkligen är, och det lär ju märkas ganska fort. Resten kommer jag faktiskt göra mig av med, jag menar passar det inte så orkar jag inte gå runt och bära en tung ryggsäck med oäkta vänner. Så 2010 lär bjuda på en massa överraskningar, och jag älskar överraskningar.

Nu vart det ett ganska långt inlägg, men nån gång måste jag ju bjuda på ett sånt också. Jag vet inte om jag är trött eller pigg just nu, så vem vet. Det kanske kommer fler inlägg ikväll. Natten är lång. Nej juset, sova tidigt var det. Men som sagt, överraskningar är bara roligt. Så bli inte förvånade!



Bjuder fan på en riktigt het bild, njut bitches!

Kommentarer
Postat av: sophia the bitch!

älskling jag kommer alltid älska dig oavsett, tvivla aldrig på det!

2010-01-03 @ 21:20:02
URL: http://sophiablomqvist.blogg.se/
Postat av: sandra

okej, va bra sophia! då litar jag på det då :) love yooou to!

2010-01-03 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0