sjuk nu igen

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen efter att ha sovit i över 14 timmar inatt. Helt sjukt. Sover nog ganska bra på soffan ändå. Vaknade vid 7 när klockan ringde och var faktiskt inte trött, tänkte gå till skolan men är så jävla förkyld och huvudet är rätt tungt. Så det fick bli en hemma dag idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra bara men skönt att bara ligga ibland. Hungrig är jag också, jag orkar inte gå upp och göra i ordning mackor, ett tecken på att jag inte mår bra. Ska försöka resa mig och slå på tvn iallafall, eller kanske ladda hem en film. Har verkligen ingen ork i kroppen. Men nu ska jag försöka ta mig upp till köket och göra nånting iallafall, vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0