sista dagen på lovet

Äntligen är man hemma från den där jäkla kiosken. Har stått där i fyra timmar och inte fan var de kul alls. Madde och Therese var väl de enda roliga. Matcherna i flick sm var inte heller så mycket att se, spännande kanske, men det var inte handboll.
Nu ligger jag hemma i min soffa igen, under täcket. Varmt och skönt. Jag har också gått och blivit sjuk, förkyld. Det är kylans fel, lite värme nu tack. Ska försöka pigga upp mig lite till halv 3 då jag och elina och kanske therese åker in till norrtälje sportcentrum och förbereder oss för match, herrarna tar emot nyköping och de lär bli en spännande match. Jag och elina ska sköta musiken så vi får bra platser på köpet. Hoppas på vinst för grabbarna. Efter matchen åker jag till rimbo med pappa, farmor och farfar ska bjuda på kina mat. Det lär ju bli rätt så gott, sen ska jag nog hem och ta det lungt och försöka komma i säng hyffsat tidigt eftersom den där skit skolan börjar imorgon, jag vill verkligen inte. Längtar redan till nästa lov!
Nu ska jag nog värma lite te och sätta på en film & mysa under täcket, vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0