Senega

Godmorgon mina vänner! :)
Vaknade för en kvart sen kanske, farmor stod och ringde på dörren som en gaalning, så det var bara kliva upp. Men tur var väl det för annars hade jag sovit för länge idag också. Snäll som hon är så hade hon köpt hals tabletter till mig, det gillar vi. Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på lite skön musik. Ska snart gå upp och äta mig en god frukost och sen runt 1 kommer farmor tillbaka och hämtar upp mig. hon frågade nämligen om jag ville åka med upp till mammas grav ♥  och självklart vill jag det, de var ett tag sen sist.

Annars idag då, är hemma en sista dag för att verkligen bli frisk. Mår ju mycket bättre än i måndags men inte värt att gå tillbaka för tidigt. Inte blir det heller någon träning den här veckan, tänker bli frisk först för annars kommer jag aldrig bli det om jag tränar för tidigt, så de blir lugnt ett tag för min del. Tänker istället åka in ntill eriksdalshallen och kolla på djurgården-skånela, det var tydligen en jäkla bra match sist så kan ju vara roligt att se. Ska försöka få med mig elina och sophia också. Sen ikväll sover min salina hos mig. Kan behöva en kväll med henne!
Nu blir det frukost, tjingeling! ♥

det vore ju ganska skönt med lite sol & värme!

Kommentarer
Postat av: Sofia hansson

Jättefin tjej va!

2010-01-15 @ 23:03:42
Postat av: sandra

haha vad menar du? :D

2010-01-15 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0